Wroclaw, here I come!

Satt och skulle boka biljett nu innan allt försvinner imorgon. Har en tendens att göra det när lönen kommer. Hittade en biljett till ok pris och när jag försöker boka fungerar inte mitt kort och M försöker boka nere i Grekland med mig och inget fungerar!

Försöker en gång till med ett annat kort och då finns den inte längre!!! SKIT #%¤@ f..n!!!!

Vad gör man?

Men nu så fanns den igen, en idiot som försökte boka den sista platsen (jag antagligen) och så gick det inte och nu la dom ut den igen!!! Ska man ha tur så ska man!

Tur det. För nu har de räknat med mig i Polen och det kommer bli 2 heldagar till med bara Speedway!!! Jippppppiiiieeee!!!




Förra året i Rynek.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0