SATC 2

Igår kväll blev det SATC 2 på bio. Förväntade mig att den skulle vara ok då många kritiker sagt att de skulle vara dålig. Den var ok men det kändes som om den inte hade någon handling. Det var som om de bara försökte komma på saker att hända för att få 2,5 timmar att gå.

Reklamfilm kanske man kan kalla det. Ditt undermedvetna får sig en 2,5 timmar lång reklamfilm.
I phones, Mercedes, Abu Dabi, märkeskläder av alla dess slag m.m.

Det pratas redan om en del 3, och där vill jag komma med ett tips. Gör som Star Wars! Gör en 1:a, gå tillbaka och visa hur det var innan, när de träffades. För min del så är SATC som bäst när det är ett gäng singeltjejer inte gifta med barn. Lita på mig, gör en BF (before)!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0