dagens grottkvinna

Det är just vad jag kände mig som idag.

Killarna var ute och åkte skoter så jag tog med mig gumman och gick en bit på vägen. Genade sedan ner på ett skoterspår som gick tillbaka till stugan på sjön. Djupt var det och vatten i vissa delar. Trodde jag skulle gå igenom isen, Skoja bara. Men det kändes som om jag skulle dö då jag inte fick några krafter till att vada igenom snön!

När jag väl kom tillbaka till stugan så kändes det som ett spinningpass var genomfört (då inte SATS finns så långt ögat kan nå)  så det var bara till att duscha.

Den proceduren tar nån timma. Elda så jag kan värma upp vattnet och sedan ut i snön och tvätta av mig. Det är så dagens grottkvinna ser ut, haha! Det enda som saknas är en karl som släpar mig i håret!

Efter denna dags pärs så är jag slut och vet att jag inte kommer att bo så här inom en snar framtid. Haha!

Dax att se allt som går på SF kanalen!

                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0