hjärtinfarkt...

...det är vad jag kommer att få vilken sekund som helst, eller en ny stroke.

M köpte ett mobiltbredband till mig så jag skulle överleva norrland. Superglad är jag men i skrivande stund så har detta tagit 30-40 minuter. (nu över en timme)

Här uppe i norrland så har det snöat hela dagen och det har inte blivit någon skoterkörning men den är hämtad från verkstan. Den gick alltså sönder sist vi var här, den vanliga oturen eller?! (peppar, peppar)

Men vi är här för att koppla av men i nuläget efter en halv dag här så känner jag mig lika stressad som hemma, kan bero på detta bredband som inte har någon teckning!!!

Andas, haha!

Nu låter det som att det är dax för bastu, men ska jag skriva mer så kan jag lika gärna börja med nästa inlägg nu, hehe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0