Kenzas härliga jacka

Igår va jag och köpte min efterlängtade skinnjacka! Har velat ha en sen förra året. Köpte en på H&M men lämnade tillbaka den då jag insåg att det är bättre att köpa en riktigt bra jacka som man kan ha ett tag!

Köpte en svart först som det var tänkt men när jag kom hem och provade den så tyckte M att jag såg ut som Lisbeth Salander från Män som hatar kvinnor. Gillade jag inte.




Bytte då till denna bruna som känns som ett bättre köp, lite roligare då mer än hälften är svart i min garderob.

Fick också se den rosa! Vill ha den! Ska nog jobba lite extra så jag kan köpa den med...



jofama by Kenza bild lånad från jofama.se

Kommentarer
Postat av: cc

den bruna är grymt snygg!

2010-03-27 @ 21:01:02
URL: http://fashionising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0