melodivad....?

Måste vara en av de få som inte ser på Melodifestivalen, och som inte har facebook. Haha!

Ärligt så tycker jag att det har gått lite för långt med det här. Tusen deltävlingar och andra chansen m.m. Finns inget slut och man lessnar efter 2 omgångar. Sen vinner vi ju aldrig heller så det kvittar vem vi skickar för alla verkar vara lika dåliga då vi jämt hamnar sist.

Jag har då laddat upp med ett glas rödvin och lagar min nagel som jag inte hunnit med då 3 stycken har fixat sina naglar här idag! Härlig musik på högsta volym då grannen inte är hemma, och det är inte melodifestivalen!!! Only so you know.



Kommentarer
Postat av: Mr. Wright

Fattar inte heller vad vi ska ha melodifestivalen till; den har flippat helt.

2010-03-13 @ 20:44:19
URL: http://overalloverkill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0