TGIF

Sorry, ännu en gång så uteblev M från fredagsinlägget. Tiden bara ...... Jobbade som en galning och jag tror att det inte blev en historia.

Nu sitter vi och slappar framför På Spåret efter en god middag och en supergod
kladdkaka! Första gången jag gör en kladdkaka som är så god!! Man äter helt enkelt tills man kräks!

Och som jag sa tidigare så kommer jag nog att sova bort helgen, eller inte. Nu blir det till att jobba extra. Massa som ska fixa naglarna.

Enjoy!

Killen var på krogen och träffade en riktigt het tjej. Efter några drinkar vräkte killen ur sig:
- Vad kan en sån böna ha under kjolen?
- En tvättmaskin, viskade hon sensuellt i hans öra.
Killen följde med henne hem och tvättade. Nästa helg var de båda tillbaka på krogen, och killen jazzade fram och frågade om han kunde få låna tvättmaskinen den här kvällen också.
- Nej! Du hade så lite tvätt, så du kan lika gärna handtvätta!

                                                     

Hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0