Guld och bling

Jag överlevde måndagen! Jippie! Måndagar är något speciellt på mitt jobb, vill inte gå in mer på det! Men annars var det kul och tiden gick någolunda snabbt. Massor att göra runtom innan min långa arbetsvecka.

Rotade omkring i mitt smyckesskåp och insåg att jag har lite saker som jag glömt bort. Dessa DK örhängen fick åka på då jag totalt har glömt bort dem! Dax att städa lite, hehe! Måste göra en rensning på sommarkläderna med, stuva undan alla tjocktröjor och ta fram lite svalare kläder. Välkommen säger jag till ryssvärmen!!!



När jag tittar på mitt öra kom jag att tänka på en kompis som satt brevid mig på en nyårsmiddag för ca 9 år sedan och han frågade om jag fastnat i symaskinen!? Kan så se ut när man har så många hål i öronen, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0