SL j@£/{\]@a skit

Igår tillbringade jag 1 timme och 20 minuter ute! Stillastående! I väntan på att bussen skulle komma! Min buss kom inte alls så jag fick gå 15 minuter upp till en annan linje och där väntade jag från 10 över till 5 i på bussen!

Det var ju inte ens snö på backen hur fasen ska de klara av att åka?! Ta en taxi säger de till mig då man får göra det om man blir 20 minuter försenad. Jag blir 30 minuter försenad då min buss bara går 2 gånger i timmen!!!

Förra året så var det snitt på att den inte kom 3 av 5 gånger! Ska jag lägga ut taxipengar 12 gånger på en månad så har jag inga pengar kvar att betala räkningar för! och kommer jag sent så tappar jag ju pengar där!!!

Idag är det klass 2 varning hos oss! Sl säger att de har beredskap för det! HA!!!! Utan snö kommer de ju inte!

Antar att det inte bara är jag som tycker att de är skit ibland. Höj Sl-kortet så vi kan förbättra SL. Vad har de gjort?! Bygg ett garage så bussarna till en början kan starta på morgonen!

Så, nu har jag avreagerat mig :)

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0