TGIF

Härliga fredag och skönt att veckan gått snabbt men helgen går väl snabbare :(

Snart första advent, känns lite crazy, eller?!

Mannen var ute...
...och provkörde sin nya sportiga Audi. Han fällde ner taket och tryckte på gasen. När han körde 160 km/h så såg han blåljus bakom sig. Han hade blivit något fartblind och tänkte att polisen kan väl aldrig köra ikapp honom. Han tryckte gasen i botten men när han började närma sig 200 så tänkte han "Vad i helvete håller jag på med?" och så svängde han av och stannade vid vägrenen.

Polisen kom fram till bilen, skakandes på huvudet, med böteslappen i handen och sa:

- Det har varit en lååång dag med många idioter, som du, ute på vägarna och snart är mitt pass slut, och det är dessutom fredagen den 13:e. Jag har ingen lust att avsluta dagen med en massa papperstrassel så jag lovar att släppa dig om du kan lämna en jävligt bra förklaring till fortkörningen och det ska vara en som jag inte har hört tidigare!

Mannen tänkte 2 sekunder och sa sen:

- Min fru lämnade mig förra veckan. Hon stack iväg med en polis och nu trodde jag att det var han som ville lämna tillbaka henne.

- Trevlig Helg, och kör försiktigt, sa polisen och gick.

(Passade bra då vår Audi kommer nästa vecka. Kanske M drar denna då, haha! )
 

                       

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0