Renovering i vår första lya

Nu har jag less på alla dessa sidor med inredning, hittar inte ett smack!

Så nu tittar på våra kort från när vi bodde i vår första lya inne i stan. Gud så vi höll på, eller rättare sagt M. Men gud så duktig han var.

Har några före och efter bilder från den, badrum, kök och hall.





Härliga färgmixer, var säkert riktigt snyggt en gång i tiden.





Lite mer dämpade toner i köket.



Hallen som jag aldrig trodde skulle kunna bli snygg. M rev och rev tills det bara var sand
och grus kvar på golvet. Säger bara hur imponerad jag är av deras yrke!



Badrummet blev snyggare utan turkost och gult.





Min favoritplats i lägenheten! Köket!



Hallen blev hel och klar. Golvet är vavoriten och den sträcker sig in
i köket.



Från hallen kommer man in i matsalen.

Ne jag gillar nog alla rum i lägenheten, sån härlig känsla när man fixar och donar och får bra resultat!

Så... Nu ska jag väl fortsätta leta inredning till vårt nuvarande boende!


Kommentarer
Postat av: sandra

Men gud så grym han är :)

2010-11-13 @ 22:54:14
Postat av: murre

alltså ursäkta mig, men vilket slott! hur fint som helst! vilken dröm!!! be happy :)

2010-11-19 @ 09:15:10
URL: http://jaghetermarie.blogg.se/
Postat av: murre mus igen

...jaha det var i lägenheten... antar att huset blir minst lika fint då om ni är så där duktiga...

2010-11-19 @ 09:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0