Xperia, ja tack!

Nu kan vi alla ha en chans att vinna en Xperia!

Idag känns det som om alla har en Iphone men jag vägrar! Först och främst älskar jag Ericsson. Min goding som jag älskar är en Ericsson Walkman. Har aldrig haft problem och de håller! Sen måste jag ju ha tangentbord, bara touch är inget för mig. Även en bra kamera är ett måste då jag tar mycket bilder!

Hoppas tomten vet att jag varit snäll nog att förtjäna en Xperia X10 mini pro! Skulle jag vinna kommer min älskade mami få den då hon har både mina och syrrans avverkade telefoner då hennes gick sönder! Vet att hon uppskattar alla dessa funktioner som jag gör och den skulle passa henne utmärkt! Den är hon värd! Håll tummarna mami!♥

                                      


Kommentarer
Postat av: Thomas

Det var ju det ja sa! Att du skulle ha en X10 mini pro! Vinner du ingen är det bara beställa... http://www.dustin.se/pd_5010383947.aspx

Kram

2010-11-08 @ 15:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0