Ladies night globen

I går kväll blev det en kväll med syster yster. Jag måste bara säga hur mycket jag uppskattar att göra såna saker med dig! Och att det var gratis, gratis är kul, haha!

Började kvällen med att äta lite gott på London och gick sedan vidare till Globen för en kväll med bara fruntimmer! Tror det var ca 14 000 tjejer där för att ha kul. Satte oss i en louge med grymt bra platser och egen bar/springpojke! Även en egen toa vilket nog var det bästa! För tänk er 14 000 tjejer som ska på dass! Två och två, snacka lite skit, lägga på två ton läppglans, lägga tuttarna på plats, dra upp minikjolen lite mer, ja ni fattar vad jag menar! Haha!



Vår louge låg bra till!





Mina två favoriter! Andreas Johnson och Brolle. Även Måns Möller och Martin Stenmark var med!

Som min vanliga otur så tog batteriet i kameran slut!!! Varje gång jag slog på telefonen så hann jag ta ett kort utan fokus och så höll jag på!

När Brolle stod på senen i mitten så tänkte jag att jag skulle springa ner och ta ett till kort så jag tog syrrans tele och kom ända fram till senen! Han stod  max 1 meter ifrån mig så jag borde ha fått grymma bilder! Men nej! Min syster har en Iphone! Världens sämsta kamera! Haha. Synd att mitt batteri tog slut för det enda som är bra med den är den grymma kameran! Skit skit och mera #@{}£%!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0