pink ribbon nails

Då var det en rosa månad! Jag hoppas att alla köper något från rosa bandet som sedan skänker pengar till bröstcanserforskningen! Själv ska jag köpa ett band till Grodan, hon har alltid ett band varje år.

I samband med detta lackade jag mamis naglar och då blev det självklart rosa! Dock gick inga pengar till rosabandet men kanske så kommer det att påminna dem som ser naglarna att det är en rosa månad!




Banden är lackade för hand men det finns att köpa hos t ex scratch nails på åhléns. Små klisterdekaler, lätta att bara fästa på.

Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Vilka fina rosa naglar! Har redan köpt två band - bomullsrondeller från Rosa Bandet. Kommer säkerligen bli mer innan oktober månad är över!

2010-10-03 @ 18:16:15
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0