Like Pink

Äntligen! L fick en återbokning och drog genast ner mig i stolen och tog fram saxarna!

Fria händer bara jag har en lite längre lugg och snipp snapp så var jag ruggigt korthårig! Är lite ovan men det har bara gått en dag. M tyckte nog det var för kort, kanske det men det är inte guld så det växer till sig snabbt.

Aldrig har jag haft så kort och jag tycker det var kul att prova en mer stylad frisyr, det har jag aldrig haft förut, tack L. Skulle inte vågad för 6 månader sen! Nu får det bli lite längre och en ny frisyr nästa gång. Kommer nog bli en sån kund som vill ha olika saker varje gång, haha!






Tycker jag får lite Pinkhår med mohikanen på huvudet, haha! Coolt.

Kommentarer
Postat av: M

modigt :)

2010-09-14 @ 09:31:44
URL: http://madds.blogg.se/
Postat av: sandra

Det var verkligen modigt :) Men det var väldigt coolt , som man säger en skönhet klär i allt ;) Hoppas allt är bra med dig ? :) Kramar.

2010-09-14 @ 19:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0