När katten är borta...

...dansar råttorna på bordet. Lite så är det just nu, hehe!

M har åkt iväg för att hjälpa en vän och har satt mig i arbete med att spackla och fixa i vårt förrådsrum. Och nu sitter jag med en kaffe i handen. När M är borta dricker L kaffe, haha!

Ne, jag tog bara en paus. Rummet har stått orört i 2 år och vi har bara slängt in saker på hög men ska nu fixa lite så man hittar där. Alltid kul att fixa i hemmet tycker jag! Har dels flera kartonger med bara kosaker! M tycker de ska bort men inte jag. Samlade på dem när jag bodde hemma! Fråga mig inte varför. Tror det började med att jag fick nån kosak av en kompis i present och sen har det bara rullat på!

Ska visa nångång, men det kanske finns en kosamlare där ute som vill köpa lite saker?! Hör av er då!




En av sakerna i kohögen som inte kommer att kastas! Jag som dricker så mycket kaffe behöver något att dricka ur!



Grodan hjälper till men har tagit en paus med Ior.

Kommentarer
Postat av: JEMPA!

Hej!

Va gärna med i Dagens Blogg på min blogg :)

Ha en fin dag!

2010-09-26 @ 13:22:18
URL: http://jempsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0