tvtablå´n är skit just nu

En lång dag tar snart slut och jag har just kommit hem.

Försöker få igång en sida som jag hittade på nätet med alla avsnitt man kan tänka sig! Men nu kommer jag inte in!!! Jä...a@¤}%=(/" Har väl fått virus (peppar peppar) av sidan! Skit.

Så nu surfar jag runt på ingenting och är less på all politik och sport som är det enda alla tidningar skriver om.

Valfusk hit och oseriösa kampanjer dit!

Hoppas bara RÄTT parti vinner! Tänker inte säga vad då det är allas enskilda åsikt. Vill bara att det ska vara över!

Gå och rösta imorgon! Även om ni inte vill rösta på ett parti så rösta blankt för att visa var ni står!



                               






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0