Marknad och Formula1!

Idag utforskade vi glasögon marknaden. När vi pratar marknad, så är det inte en marknad som vi har hemma i Sverige, utan ett varuhus, tre, fyra vångar, med bara glasögon och solglasögon! Tyvärr så hittar man inte alltid det man letar efter, men jag fick med mig ett par vanliga glasögon, som dessutom var redo att användas och ett par solglasögon, för 400 kr, så jag kan nog vara nöjd med min dag!

Sedan bar det av ut till Shanghai Circuite för lite F1. Det tog oss 37 minuter ut till banan med tunnelbanan, typ den enda staden som man kan göra det! Sen så var det fem minuter gång till området! Vilken lyx! Idag var det bara träning, men det får man rysningar av också.

Glasögon provning! Tydligen ser M också dåligt...

Formula1 vid Shanghai circuit!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0