Semester tack!

Nu är jag i stort behov av semester! M sa att vi skulle flytta fram Mexicoresan, jaaaa! Eller snarare att vi skulle behöva åka någonstans innan Mexico.

Sitter och stirrar mig blind på resor till Mami men de blir för dyrt. Skulle vara trevligt men jag får nog åka i sommar till henne :(

M föreslog en kryssning till Riga (var det Riga?) och dit vill jag absolut åka! Är det lika vackert som Polen kommer jag att älska det! (Översättning: har de lika billiga och snygga skor som Polen så kommer jag att älska det!)

När åker vi?

Resultatet av en weekend till mami.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fina skor.

2011-04-18 @ 13:03:13
URL: http://hotell-sodertalje.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0