Snälla T, kan vi inte...

Då har vi avverkat en dag i Shanghai och nu så undrar jag hur jag ska hinna med allt??? Två veckor räcker inte! T!!!!!!!!!!!!! Vi måste flytta!!!! Och det är nu!!! Jag följer inte med hem! Jag kan bli illegal flykting, inga problem!

Igår tog vi oss till nagel gatan! Något sjukt billigt och alldeles för mycket grejer! Shopping koma, efter 10 minuter! Undra hur Syster Yster skulle bli???

Sen så tog vi oss till Pudong sidan! Vi åkte upp i Finance Center och tog en drink på våning 91:a våningen! Slog lock i öronen på väg upp, men det var det värt det! Vilken utsikt! Först då som jag fattade hur stort Shanghai är! Toaletterna där var en upplevelse i sig också! Alla som kom från toaletten hade ett väldigt nöjt leende på läpparna! Var ju tvungen att kolla! Efter besöket så förstod jag! Gick igenom alla knapparna för sköljningen och torkning av down under!!

Har ingen aning om vad som kommer att hända idag! Våran värd M, funderar fortfarande på utflykter!


Kommentarer
Postat av: Syster

Yes, sister would go bananas :) såg tamt ut med grejer! Haha!

2011-04-12 @ 06:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0