Vart tar dagarna vägen???

Idag blev det sovmorgon, har sovit i tolv timmar! Första dagen som jag fick göra det sen vi kom hit, är lite stressad nu! Sova får jag föra när jag kommer hem!! Den här helgen har varit hektiskt, har hunnit med en hel del! I lördags blev det en riktig shoppingdag på stan med the Girls! Vår värd L och hennes dotter F (7 år) gjorde stan och äntligen så fick jag shoppa i affärer med fixed prices! Det blev copy market också och fick höra att jag har en fallenhet för prutning, hamnade nästan i slagsmål med en, angående en väska till mamma. Hon skrek till mig: You are wasting my time! Och jag sa: You are wasting my time och började gå därifrån, men jag fick den till priset jag ville ha! Förstår nu vad våra värdar menar när de säger; Det är en princip sak nu och går därifrån! Det blev en del Tomas Sabo smycken och en mängd skor från Sketchers. Grymt sköna skor, men framförallt snygga! Bling Bling is my style! Vi avslutade kvällen med en middag på The Apartment och sen så blev det bar hopping som slutade på Bar Rouge. Vilket häftigt ställe!!! Ett ställe för Syster Yster, de tände eld på bar disken!!  Tyvärr så var det ganska många svenskar på stället, hörde svenska vart man än vände sig! Stötte ihop med ett gäng norrläningar på vägen in! Jag och L ska dit på Fredag och beställa in en flaska champagne! Tror att det är det enda stället som man kan göra det utan att bli ruinerad! Kul att få göra det en gång i sitt liv!

Igår blev det F1! Så häftig!!! Bra väder fick vi också! T och jag blev brända på näsan, efter en lite tupplur mellan allt! Platserna vi hade var jätte bra! Precis i hårnålen där de bromsade ner från 320 knyck till 50! Hamilton bröt Vettels segersvit och tog hem Shanghai Grand Prix. Inte riktigt vad jag ville, men det var ett grymt bra race! Själv så hade jag hoppats på en bättre plats för Petrov, men jag kan inte få allt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0