Vita tänder på tub

Mitt påskägg var full med pepsodent! Bättre än godis, eller?!

Det väntade ett paket när jag kom hem igår och Buzzador skickade mig ett paket full med pepsodent! Lite kul tycker jag då vi bara nån vecka tidigare pratade om tandblekning alt tandkrämer på jobbet. Själv har jag blekt hos tandläkaren en gång men det var för att ena sidan var gul av snusandet (urk). Tur att jag slutat och nu är alla lika vita.

Läste igenom om Pepsodent White Now och fick då veta att det fungerar som en optisk blekning. Alltså så har den blåa pigment för att ta bort de gula på tänderna. Optiskt är då att det lurar ögat att tro att det är vitare. Så du får inte vitare tänder än du själv har från grunden. Men det är bara bra tycker jag för jag är inte ute efter "hollywood" vita tänder så man får ont i ögonen när man ser mig le, haha!

Nu ska jag genast sätta igång och underhålla mina vita tänder!

Ska nog lägga ner en tub i vare påskägg bland godiset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0