Bokad

Ohhhh, nu har typ veckan bara försvunnit. Jag tycker jag håller igång hela tiden men vet inte vad jag fått gjort!

Lite roligt är att jag bokat in en plåtning! Hoppas det håller i sig för det är superkul att träffa så duktiga människor! Ska även höra om jag kan få hjälp med ett privat kort, funderar på ändringar här i bloggen. Den har ju funnits bra länge och jag började skriva mycket just för mami inte bodde i Sverige. Men fler hittar hit (även om ni är dåliga på att kommentera, haha! Gör faktiskt inget) och känner att jag måste göra lite uppdateringar.

Någon som har tips på olika bloggportaler?! Trivs bra här men för mig strular det bra mycket med olika saker, kanske ska byta telefon bara!



Bild från förra plåtningen! Bästa M som jag förhoppningsvis kommer träffa oftare om jag kan smöra med lite jobbsaker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0