Klagar värre än killarna!

God morgon! Vaknade av att jag fick svårt att andas och känner även att det kommit blåsor på tungan! Är detta normalt när man är förkyld?! Känner mig inte som Fröken Sverige iaf men det är bara att gilla läget :) Tror jag är som en förkyld kille, bara klagar och klagar och vill att man ska tycka synd om en, haha!

Ligger efter med lite jobb men det kommer jag nog ifatt, är ganska roliga saker och är uppbokade en tid framöver! Kul!!!

Idag är det att packa ner tonvis med papper och nässpray för jag ska träffa världens bästa vänner! Vet att du behöver det och sorry för vi tvingar dig! Men jag tvingar min förkylda pensionärskropp att ta mig in till stan, haha! Ses senare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0