Tjejer kan varken säga ja eller nej

M vill åka och fiska och har fått för sig att JAG skulle tycka det var kul, haha! Det antog han då jag inte sa rakt ut att jag inte ville. - Klaga inte på mig när jag gnäller att jag vill åka hem! Jag tar med mig en bok. Du får köra in mig till land så jag får sätta mig i bilen när jag säger att jag vill, osv. För mig låter det som om jag inte riktigt vill men jag sa aldrig nej så det lutar åt att vi ska fiska, haha!

Sista och första gången jag testade att fiska så var det ett kastspö och när jag skulle kasta ut linan så kastade jag hela spöt. Det var ju ingen som förklarade hur man fiskade!




Kommer drömma hemska drömmar om jag ska fiska för jag lovar att jag kommer få denna på kroken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0