Vill inte!

Vill inte åka hem, men ändå vill jag. Detta är som ett andra hem och det är så skönt att vara här! Folket, maten det är mycket som skiljer sig från Sverige. När jag är här tycker jag att det är tråkigt att komma hem till trista Sverige, haha! Vet inte hur man ska förklara det man måste nästan vara här. M, i vår blir det en weekend, bara så du vet!!!

Men det ska bli skönt att komma hem till älsklingarna! Och i morgon blir det jobbdag, första efter semestern! Vill inte!!! Chefen, jag behöver 1 vecka till, haha!

Sista dagen på balkongen och det är så varmt att jag inte kan sola lite när jag dricker kaffe! Regn och moln är vädret som varit! I går kom första solen fram. Och nu när jag åker så kommer sol och värme! Hoppas vädret är i Sverige!!!




Mamis fina utsikt från takvåningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0