Fatta att fyverkerier är för nyårsafton!

Jag blir så jäkla arg ibland!!! Eller snarare fly förbannad under en vecka! Innan nyår så smäller folk så jäkla mycket fyverkerier!!! Inga små saker, stora fyverkerier som skrämmer slag på djuren. Jag kanske tycker detta är jobbigare än de som inte har djur men VET NI ATT DET INTE ÄR TILLÅTET ATT SKJUTA ANNAT ÄN NYÅSRAFTON!!???

Jag kommer att ge mig ut och leta reda på dessa snorungar och polisanmäla föräldrarna!!! (detta var snällt skrivet för i stundens hetta gör jag nog mycket mer!) Jag vet ärligt talat inte hur många fler år min hund kommer att klara av! Hur f.....n har de ens råd!? Och är föräldrarna så oansvariga?! Eller är det kanske vuxna människor utan hjärnceller som gör detta?!

Snälla, håll er till en dag!!!! Spara pengarna till ngt roligare!



Älsklingen somnar i famnen. Så trött är hon av smällarna som pågår under veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0