Poolkompisar från Mexico

Idag vid poolen kryllade det av små ödlor. Och alla hängde just vid våra solstolar, de måste ha varit nyfikna när de aldrig sett så bleka människor, haha. En var inte alls rädd, sprang över M när han solade. Själv var jag bara rädd att de ville ta sig en mumsbit av min tå.



Snälla ta med mig hem!



Då vi är lite bleka så bränner vi oss ju lätt så det var bara att lägga sig på stranden där det fanns lite strandtak under de timmar då solen är som starkast. Själv blev jag lite rastlös och skulle ner till vattnet och mysa av det härliga vattet.





En vecka har gått och ni ser att jag inte är brun. Var inte oroliga för att det kommer hem en bränd pepparkaka lagom till jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0