Stormiga nätter

Jäklar vad det har blåst i natt. Vi la oss sent (för att vara vi) och jag trodde huset skulle blåsa med. På morgonen ringer syrran och väcker oss och berättar att deras stora gran rykt med. Då springer jag till fönstret och ser det som vi fasat för. Grannens fina träd är klyvt och ligger ner mot vår nya frigga. Huset klarade sig men jag hoppas att inte trädet kommer att dö för den var både fin och håller det lite insynsskyddat.

Slår på nyhetsmorgon och hör att saker har förstört bilar m.m. Då springer jag till framsidan och kollar så vår bil är hel. Inget ser förstört ut. T om soptunnan står upp. :)

Syrrans gran föll väldigt "fint".



(detta var igår, söndag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0