Turistdag

Igår åkte vi in till Cancun. Tänkte vi skulle turista lite och tog en buss själva och åkte en timme med buss till stan. Jag känner att allt låg för långt ifrån varandra då vi var tvugna att en taxi från stationen till shoppingen. Vi valde LaIsla och det låg utomhus vid lagunen, superfint! Sedan tog vi en taxi igen till ett billigare ställe. Själv hittade jag ingenting. Känner att Gucci eller Dior m.m handlar jag hellre hemma än här men det var en upplevelse i sig.

Det var så skönt att komma tillbaka till området och det kändes som om att vi varit borta en evighet, haha! Blev inga bilder men en tog jag mot lagunen när vi åt lunch. Blev lite sugen på ett sommarhus med egen brygga, vore nice :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0