Mig lurar du inte!

Varför är det så varje dag?! Hunden låtsas sova! Vill inte gå på dagis, inte riktigt än! Och i skrivande stund snarkar hon dessutom! Snacka om att damen inte är en morgonhund! Haha!

Hon brukar titta med ena ögat för att se om hon lurat mig, frågan är om hon gör samma sak med sina snarkningar?! Tänk om någon kunde tvinga mig varje dag att stiga upp ur sängen! Eller det gör faktiskt hon. Ligger i mitten av min halva i sängen så jag vaknar med huvudet i knävecken! Måste upp då jag inte har någon känsel och inte får plats i min egen säng!

Ne, nu jäklar så är det dax att gå!



Av nån anledning sover hon alltid på samma sätt, inte som en hund!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Min lilla gris,puss,puss

2011-02-04 @ 16:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0