Sushi oskuld

I går kväll mötte jag upp ett gäng galna tjejer! Haha! 7 stycken galenpannor som möttes upp på Sushi Devil för mycket skratt!

Sushi oskuld som jag är var jag ganska skeptisk till att äta rullad mat i vasstrån som dessutom inte är tillagad! Men det gick galant! När man skulle ta beställningen så frågade jag snällt om maten levde eller fortfarande hade ögon :) och om man kunde bestäla in en ko istället (kan inte leva utan kött). Han trodde nog jag skämtade då de tydligen inte serverar en fet blodig biff där de inte har en spis eller ugn i köket. (deras elräkning är nog grymt låg)

En grymt lyckad käll där mina skrattmuskler jobbade till fullo.

Love You girls!

          
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0