2011

Och så var det ett nytt år! Hoppas alla haft det trevligt! Själva blev det ett lungt nyår. Sällskapsresan gick på högsta volym på TV:n, haha! Det var för vår stackars hund som höll på att få hjärnblödning av allt ljud!

Absolut ska man få smälla på nyår men inte året om som snorungarna gör här!!! Det är olaglit och jag hoppas fler än jag gör en polisanmälan! Inte bara våra hundar utan alla andra djur drabbas svårt av detta skjutande! Nog om det.

Detta år känner jag på mig att det kommer att bli ett härligt år, och för min del måste jag komma igång med att stressa av! Kanske ska börja på yoga?! Men då blir jag väl stressad av att ta mig dit och hem m.m. Haha! Tips på avstressande saker att göra?!



Älsklingen och jag vid 12 slaget.

Kommentarer
Postat av: murre

söta!!!



yoga e pissbra för o slappna av.. DESSUTOM blir man stark och smidig - den du...



bliru stressad av att ta dig till o från yogan (öhrm, som jag själv skulle bli) så köp en yoga dvd och en matta. löka i vardagsrummet - alldeles PERFEKT. vilken bra idé haha, ska jag nog göra själv... god fortsättning

2011-01-03 @ 09:57:11
URL: http://jaghetermarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0