Cliniderm, ja tack!

Buzzador skickade hem ett paket till mig med Cliniderm i! Dessa produkter började jag genast att använda!

Detta är en hudvårdsserie anpassat för kvinnorna i Norden. Detta ville jag genast testa då jag dels utsätter mig för kyla när jag åker till norrland ett par gånger om året!

Så när jag åkte dit för att stressa av så följde dessa med mig och jag blev stormförtjust i dem! Kände genast att jag fick en återfuktande hy! Serum har jag aldrig testat med någon kräm förut men älskade denna! Ingen av produkterna lämnar en kladdig hinna efter sig, STORT +! Jag ska absolut kompletera med Ideal Balance Skin Tonic!

Älskar även produkter med pumpflaska!


Dessa produkter hittar du på apoteket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0