Full rulle

När man är gräsänka så brukar kanske de flesta rocka loss, ha fest eller bara göra sånt som den respektive inte gillar. Jag jobbar mig svettig. Har varit på Ikea, planterat om blommor, tvättat fönster, tvättat löpare, dammat gardiner, ja allt sånt skoj man kan komma på. Haha!

Tänkte jag skulle städa ordentligt, en s k flyttstädning då allt är kliniskt rent. Har just satt mig i soffan med ett glas vin för att pusta ut och jag är låååångt ifrån klar. Måste köpa ett mindre hus! Är inte ens klar på bottenvåningen! Men fint kommer det att bli lagom tills älsklingen kommer hem!




Så här fint kommer det att glänsa i hela huset, förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0