Habegär från Polen!

Snacka om att jag är sugen på att shoppa. Förstår faktiskt inte att vi tjejer har sånt begär, att man har ett sådant sug för att shoppa! För mig känns det väldigt underligt då jag har arbetskläder så de gånger jag får klä upp mig är på helgen. Så, inte så ofta jag har andra kläder men ändå så får jag ett sådant sug att handla. Därför är det skor och smycken jag är ganska galen i då det är saker jag kan ha för att liva upp arbetsoutfiten.

Tur att det bara kommer då jag åker till mami i Polen då jag älskar att handla utanför Sveriges gränser så man har sånt ingen annan har. Annars skulle min älskling gått bankrutt, haha! (han vet hur snål, eller ekonomisk jag är)!




Dessa vill jag ha från min favvobutik! Tror mami redan varit där bra många gånger sen hon åkte ner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0