Prova på speedway eller bara gå och titta!

Sitter och läser mitt i och ser att de har en artikel om speedway i veddesta! Kommer ihåg när jag var där och tittade på min kusin när han åkte och önskade att min mamma skulle låta mig få köra! Detta är en sport för killar! Visst. Tror faktiskt att många tjejer har mer jädrar i sig än många killar. Så tjejer som tycker detta verkar kul, 4 augusti får man provåka på Veddesta motorbana. Tycker även att killarna ska dit för får vi inte fler förare så kommer nog denna underbara sport att dö ut. Och ni som inte är knattar, gå till Guppängen och titta på lite speedway! Jag lovar att ni kommer att vara fast! Deras hemsida hittar ni här!
























































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0