Korpen för damer, behöver ni en till spelare?

Sitter och tittar på fotboll och drömmer mig bort lite. Spelade själv fotboll i 12 år och saknar det fruktansvärt mycket. Har funderat bra många gånger på att börja! Är det någon som spelar i korpen lag och kanske behöver en till spelare? :) Slutade då jag spelade med damjuniorerna i Brommapojkarna och jag var yngre. Jag gick i skolan och de andra gjorde ju inte det, vilket blev att jag slutade då det kom i kläm med skolan och fotbollen. Tänk om man skulle varit på planen nu mot Japan.

Ok, nu ska jag sluta drömma och titta på matchen. Men jag är seriös om att vilja börja, så är det någon som har tips på lag så skrik till!



Jag i mina bästa dagar, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0