Helsvart...

...är jag på jobbet, arbetsklädd. Lite jobbigt i denna hetta. Kjol är inget alternativ för mig då jag har fått ådror som brustit på vaderna (kom inte på vad det heter) som jag fått efter jag har stått upp och jobbat i 10 år. Tänkte jag skulle ta bort dem, hörde man sprutar något i dem!? Någon som gjort det?! Ska nog kolla upp med någon läkare i Polen om att ta bort dem!

Och resorna dit ligger på 2000:-!!! Är det så många som ska ner dit eller!? Tycker det är lite dyrt, skulle vilja ner en 500:-. Kanske någon som ska bila ner till Wroclaw så man kan lifta :) Ne, jag ska hitta en biljett!




Med helsvarta kläder behövs det färg i acessoarerna.

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

2011-07-20 @ 02:36:41
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0