Mys pys hos G!

I kväll blev det en härlig kväll hos G! Skulle ha varit på hennes kolonilott men då det var lite kyligare blev det hemma hos henne. Gick en tur dit för det var några som inte visste vad som händer där (typ jag) vad som odlas m.m. haha! Mysig kväll blev det! Åt en vitlöks mix så M sitter typ ute för att jag stinker! Tror inte det är så illa!

Här kommer det några bilder från kvällen:




J berättar något som får G att dåna :)





Jag och Putte, kvällens charmör!



K är poppis då hon har mat :)



J inspekrerar vad som odlas och att allt går rätt till. (hon vet att löken kommer från ica, haha)

Kommentarer
Postat av: <<<<<

hahahaha det klart jag ska lära mig massor :)

2011-06-07 @ 10:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0