Student 2000

Idag höll jag som sagt på att bli galen av alla studenter, skrik, ölburkar som flyger från flaken och fjortisar som stinker suröl på tåget! Ja, jäkla surf...a är vad jag är, haha! Själv har man jobbat hela dagen och man går varken säker till tåget (en flaska som kan hamna i skallen på en) eller på tåget (då de skriker så huvudvärken kommer krypandes).

Ja, njut medans ni kan för imorgon välkomnar jag er in i arbetslösheten och bostadsbristen!

Och ja, jag är en surkärring :) tog själv studenten för 11 år sedan!!! Vart har tiden tagit vägen?! Önskar jag kunde vara student igen. De fattar inte hur bra de haft det!


                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0