17 mars

M påpekade att det inte fanns någon återvändå nu när jag delat med mig att det ska bli andra bullar med träning och tummen upp.

Ja, vi får väl se. Alla har upp och nergångar, även jag. Man tränar för fullt och så kommer julen då man trycker i sig god mat och efter julen köper alla träningskort. Man tränar inför sommaren och lagom till uteserveringarna öppnar och börjar servera en kall öl i sommarvärmen så kom nergången igen. Haha, stämmer det inte?!

Jag börjar lite lättare och ska försöka ta mig iväg minst 2 gånger i veckan, sen blir det även gång hem från tåget när vi får lite mer värme.

Håll tummarna för mig!



Ingen tumme upp idag, men snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0