18 mars

God morgon alla glada! Sitter med en kaffe i högsta hugg och läser igenom mina meil så här på morgonkvisten. Och blev riktigt förbannad, snarare irriterad på ett mail. Eller av en annons inte meilet.

De skickar lite annonsförfrågningar om man vill lägga ut på sin sida och när jag kollar igenom den ser jag en som är som en dejtingsajt, för gifta/sambos!!! För dig som vill dejta diskret utanför ditt förhållande. Förlåt men är det bara jag som tycker det är sjukt?!

Känner du för att träffa/dejta andra hur mycket tycker du då om din andra hälft? Gör slut då och dejta sen! Det kanske bara är jag som tycker detta är sjukt. Ok om båda gör samma sak för då är det ok för båda, men kom igen!

Eller så kanske det är så idag och att jag är för gammal och inte hängt med i trenderna!? Haha!

Jaja, var bara tvungen att skriva av mig. Nu ska jag återgå till mina mail.

Hoppas vi slipper snön!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0