Grön idag!

Igår blev det som sagt grönan för hela slanten. Jag hoppades på att få agera mamma under dagen, passa väskor och låta ungdomarna åka, men så blev det inte. Mamma måste åka med! Haha! Det blev den nya Twister som var bygd av trä, flygande mattan (där jag tappade mina D&G glasögon) och Insane. Och ja, den var insane!

Efter den så var jag inte mitt vanliga jag utan ganska tystlåten och sur. M sa att den var rolig (han åkte den innan) men efter jag åkt så sa han att han bara skojade!!! Känner mig lite grön än och jag drömde till och med om att jag åkte en slags Insane fast den aldrig tog slut! Inge mer åk för mig!!!

Bilder från igår:



Jag och K. Ser ni att jag är på väg ut ur stolen, ångrade mig att jag satte mig i den!



M på Tyrolen.



M & M åker barn fritt fall på vägen ut, haha! De tyckte den var läskigast på hela kvällen!



Pettson och Findus! Jag är Findus. Kanske lite arg efter Insane! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0