Ingen hjärncell kvar

Jaha, igår kväll så satt jag tillbakalutad i soffan med syrran i telefonen. Helt plötsligt när jag går förbi TV:n så slås den av och jag börjar svära i telefonen om att jag har gått förbi och kanske sabbat TV:n. Men så inser jag att syster inte hör mina dåliga ord :)

Öppnar dörren och tror M har pluggat in för många kontakter eller något i hans iver att få bilen glänsande ren. Men det small en bit bort och det var ett strömavbrott! Brandkåren var där och hela vårt kvarter blev drabbat.

Skit, ingen Desperate på TV och inga lampor så man ser något! Tänkte att jag kunde sätta mig ner och blogga lite men den går ju på ström den med! Idiot igen, laptopen kan gå utan ett tag och jag har ju en telefon jag kan surfa på! Tror att min sista hjärncell verkligen försvann när jag blev sjuk. Haha!


                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0