Sommar och sol!!!

Igår var jag ledig och då tänkte jag att jag även skulle vara ledig härifrån! Mycket att göra ändå och allt blev inte ens klart.

Först hjälpte jag mami lite med en text, sånt man inte ska göra 7 på morgonen men ändå :) Sedan blev det planering inför ett kommande jobb till på onsdag. Som jag fick veta blev inställt senare på kvällen :( Fixade med tomten m.m Ja ni vet hur det är när man äntligen är ledig. Det är en massa som ska göras!

På kvällen slog vi på Little Fockers, mindre kul. Jag måste lära mig att aldrig se uppföljare! (ska dock se Paranormal activity 2) Väntade bara på att filmen skulle vara slut så man kunde gå och lägga sig!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0