Rosa Dag hos DNB

Idag jobbade jag på DNB :) Väldigt roligt att komma dit! Och vad gjorde jag där?! Ja, jag kan ju inget om billån då jag är för dum för att ta körkort, inget om fonder då jag shoppar upp penngarna på kaffe istället för att köpa fonder (eller vad man nu gör med fonder), inget om finans (??!!!)! Men en sak vet jag efter dagens besök är att jag ska börja jobba på bank, haha! Skämt och sido så var det en väldigt rolig dag!!!

Jag var där i förmån för Rosa Bandet. Idag så utförde jag lackningar och 100% gick direkt till Rosa bandet! På måndag får vi se var tjejerna på DNB samlade in!!!

Jag tyckte synd om M som tydligen inte fick jobba på sin plats (för att jag satt där). Ingen visste ens att han skulle komma, knappt vad han hette. Då är man omtyckt på en arbetsplats, haha! (kanske ska säga att han jobbar några timmar i månaden, men ändå. Han heter M!!!) Lukten av all lack kändes tydligen på långa vägar och tänk er då en kille som inte är bekant med denna doft får sitta med oss och försöka arbeta, kackel, musik och dofter!!! Sorry, hoppas du inte blev allt för drogad av dofterna!





MH får stå för dagens bild på DNB. Blev till slut så fullbokad så jag kunde inte ens gå på dass, haha! Bra jobbat tjejer!!!! Hoppas Ni blev nöjda!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0