Öva öva öva

Idag så har jag faktiskt inte gjort något som har med jobbet att göra, helt otroligt! Jag lånade däremot en kamera av T då vi funderar på en ny till vi åker till Mexico. Så då passade jag på att låna en kamera för att leka lite med menyerna och känna efter lite.

Jäklar vad myckt knappar och inställningar det finns!!! Hur ska man hinna dra upp kameran och hinna knappa in rätt ljus, om det är porträttbild eller rörlig bild och massa annat om man springer på en apa som surfar i havet!? Ja, ni fattar vad jag menar.

Totalt en timme kanske jag har testat och jag har läst kanske halva boken och ändå inte fått in några bra bilder! Övade mest på Grodan och får hoppas hon inte blev blind av blixten!

Några av bilderna. Kan jag bli bättre tro?!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0