Finn 5 fel

Var bara tvungen att lägga upp denna bild från idag! Ja, detta är bilden till mitt nya pass! Ser ut som en polsk lallare, haha! Kommer inte komma in i Sverige igen!
Hela passgrejen blev bara en pain in the as! Första kortet hon tog började jag fumla i ansiktet så hon fick ta om det då jag inte kunde ha ett kort med en hand i ansiktet. Andra var tvungen att bli bra då det ersätter första och hon sa att det inte gick att ta fler. Tadaaa, så såg jag ut som en ..... Tur att det inte är en ansökan till top model, mumlade jag för mig själv. Brukar du se ut så här?! Vad är det för fråga? Ja, när huvudvärken kommer så hänger ena sidan, vilken tur att det blev just nu! Men så här ser jag väl ut efter 15 timmar på ett plan och Madame X med plasthandskar tar in mig i ett rum i tullen, så då borde jag kunna ta mig ut och in i landet med denna bild!

Nu blir man dessutom tillsagd att se ut som "vanligt" inget smile utan vanligt avslappnad! Ser jag ut så här ska jag vara glad att ingen kört över mig än, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0