Jag är Zlatan

Här kommer ett boktips till er som inte riktigt vet vad ni ska läsa. Jag är Zlatan. Tycker faktiskt att alla ska läsa denna! Hur vi bildar vår uppfattning av denna storspelare är av media.TV, kvällspressen m.m. Antingen tycker vi att han är lite väl överbetald eller en som sviker landslaget som tar sitt pick och pack och lämnar allt. Ja,  alla har en bild av Zlatan och hur har ni fått den? I boken berättar han själv om uppväxten och hur det fungerar i fotbollsvärlden. Själv har jag fått lite mer svar. Sånt jag själv har läst i skvallerblaskor med gigantiska rubriker. Nu har jag fått veta hur det låg till bakom sanningen.
 
Han bjuder på sig själv och jag tycker verkligen att ni ska läsa den! Jag har fått en annan bild av vår egen Zlatan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0